torsdag den 26. maj 2016

En personlig fascination



Angående hantverkaren som gick en arbetsdag i höga klackar (för att bevisa hur jobbigt kvinnor som arbetar i feminin påklädning har det).  

Att bära klackar eller ej, det är frågan.....

Personligen blir det alltid 8 cm höga klackar eller högre. Om jag provar lägre klackar känns det som jag håller på att falla baklänges.

Hela min personliga kvinnlighet manifesterar sig i klänningar och högklackade skor. 

Jag njuter av att känna mig kvinnlig och åtråvärd. 

Mina stilikoner är: Audrey Hepburn, Dita von Tease, Doris Day, Marilyn Monroe, Grace Kelly, Jessica Rabbit och Betty Boop. 

Jag älskar stora klänningar, högklackade skor och andra kvinnliga accessoarer så som strumpor med söm .

Mitt hår är rött, långt och feminint. Jag äger inte ett par byxor. Du ser mig aldrig utan makeup med mindre att jag är väldigt sjuk.

Hela mitt liv har jag försökt att passa in i linje med medelsvenssons  kravsättning men nu är det slut med det. Nu vill jag leva mitt eget liv som bejakande kvinna.

Jag kommer från och med nu alltid visa att jag är feminin, vintage-intresserad och kinky nog att komma ur skogarderoben.

Ännu en bit av pusslet som jag avslöjar för er kära vänner. 

Sköt om er,

Maria

PS. Bilden ovan är av mig och ett par av mina skor ur min samling.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar