onsdag den 24. september 2014

En inspirerande afton


I kväll var jag med på en inspirerande föreläsning, 
med en god vän,Paolo Robertos Fighting Spirit

Paolo Roberto trollband oss och fick oss i publiken till att ömsom le och ömsom vara eftertänksamma medan han berättade om sitt liv och hur han hade motiverat sig själv.

Jag kände igen en hel del av det som Paolo lärde från sig från en av hans böcker, "Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto".

Boken köpte jag för att motivera mig att gå ned i vikt. 
Hans metod fungerar. Idag är jag en betydligt lättare person.

Jag kan bara konstatera att Paolo Roberto är lika motiverande i levande livet.  Efter föreläsningen gick jag ned för att ge Paolo ett exemplar av min bok. 

Jag kommer inte ihåg om jag fick förklarat att jag ville säga tack för hjälpen. 

Missade jag det i förvirringen? Då säger jag det här!

Tack Paolo Roberto för att du motiverade mig till att ändra mitt liv och min hälsa för det bättre. 

Jag rekommenderar varmt Paolos föreläsningar och hans böcker. Han är en sann inspiration på alla sätt och vis.

Sköt om er vänner,
Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar